Ovdje možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja vezana uz informacije o narudžbama. Ukoliko imate dodatnih pitanja molimo Vas da nam se javite klikom na gumb “Kontakt” koji se nalazi u gornjem desnom kutu stranice!
Je li odustajanje od narudžbe moguće?
Sve napravljene narudžbe su finalne i nema opcije otkazivanja. Iz tog razloga postupak naručivanja naših usluga vrlo je detaljan te se svaka narudžba radi po specifikaciji kupca.
Jesu li mogući povrati i zamjene?
Sukladno članku 86 zakona o zaštiti potrošača, povrati i zamjene nisu moguće.
“(1) Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako je: … 3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.”
Kome se obratiti u slučaju reklamacije?
U slučaju reklamacije ili bilo kojih drugih upita u vezi narudžbe, javite se na mail narudzbe@protosfera.hr.
Je li moguće ostvariti popust na količinu?
Kalkulator cijene namijenjen je brzom izračunu okvirne cijene izrade prototipa, a za odobravanje popusta na količinu, javite se na mail narudzbe@protosfera.hr.
Koji faktori utječu na cijene printa?
Osim veličine i oblika, na cijenu printanog komada utječu i: materijal i tehnologija printa, ispuna, vrijeme trajanja printa, način dostave, i sl. U sklopu naših usluga, nudimo i savjetovanje optimizacije printa vaših komada, uzimajući u obzir najbolji ishod za vas!
Koji faktori utječu na cijene skeniranja?
Na cijenu skeniranja utječu hitnost, veličina komada, količina strana koje se skeniraju (samo gornja ili i gornja i donja strana), također i o vrsti usluge, je li potrebno odraditi digitalizaciju ili 3D mjerenje.
Gdje je moguće pratiti status narudžbe?
Za detaljnije upite molimo da se javite na mail narudzbe@protosfera.hr. Praćenje pošiljki moguće je pratiti preko usluga kojima šaljemo pakete (HP, DPD).